yäää

♣ japp, då har man grubblat !
och jag tror jag har bestämmt mig.. men inte säkert..
vet ej vad jag känner.. är inte van !

KOLLADE på världens bästa film med noemi !
wiihoooooooooooooooo tralalalalal !!!

simmade igår med noemi med, 1000 m och stolt !!!!fast det va inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, och min kropp är dock inte i topp form om man säger så.. hi (Y)
SÅ NU SKA JAG SATSA !!! efter denna helg :)
mumma det kommer bli !!!
och asså jag har märkt en sak, Z tv har typ bättre musik än MTV !!
japp det har dem, löve it !
musik i mitt blod !
och jag måste lära mig att kunna sjunga inför folk, jag måste lära mig, jag måste bli tuff !! en tuff brud är aldrig fel :P haha
♣ Paulizhh
jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0