JAG VILL HA GODIS !!!



okej !
jag är på bättre humör, tack vare en prima UNDERBAR bästis man har ! =)
ÄLskar dig V ! <3
iallafall,gick på modevisningen och det ägde !! anna hellström ägde ! hennes kläder vart grymma !
modellerna va grymma med !
GÖTT säger jag bara !

NU får jag se vad jag skall göra ikv, för FANNY TROELL diskar på salt eller vad det heter nu igen..
så hon kan jag inte leka med :(
och killarna LANAR !!!
OCH jag kollar på tv !! är det nått bra på tv ikv :)??!!
eller om det är någon som vill hitta på nått är det bara att slå en lite plingplong =)

JAG VILL HA GODIS NUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: c h i c c a.

hah tack det värmde paulina!:D

2009-05-21 @ 13:02:31
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0