gubbs !



♣ mina underbara vänner är väldigt konstiga om man säger såhär..
japp, när jag victor och max hade varit och ätit på max stack vi sedan till stan och max hittade en del snygga kläder och victor kallingar :P
haha och du din skeetna idiot, du passar inte i keps ! men älskar dig endå :)
iallafall så åkte vi hem sedan till vagon mannen, och sj'lvklart ska dme vara lite udda och åka utan tröja !
jajaj..

noemi kom sedan till mig och det vart en mycket lyckad stund, vi sjöng låtar för min pappa och hans vänner,..
hahaha nu skall man typ leta spelanigar för några begravningar och sjunga där, eller nått sånt ^ ahha
iallafall, vid ca halv 1 stack jag till min underbara fanny !
stack sedan hem, och sen kom noemi och vi soooooooooooov en god natt :)

nu sitter man här i soffan med fanny brevid och vi har bakat en väldigt speciell kaka som smakar otroligt gott, fast vi improviserade en del när vi bakade !!!
men den smakar utsööökt ! :)
MUMMA :D

♣ Paulizhh

I miss you

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är biffen till höger ?:O fan vad het :D!

2009-05-24 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0