happy







♣ Malle du är en underbar filur du, tack för den fina pratstunden med daj, har saknat dig nu när du har varit i frankrike..
måste snacka mer !
innan jag stack och mötte söta malle hade jag pluggat i typ 4 timmar !! men jag kom ingen vart endå :(
sen gick jag hela vägen till victor för att HÄMTA min efterlängtade cykel i hans garage.. PUSS på den !! den hade till och med börjat få dam på sig :(
Stackars cykel säger jag !!!
och jag saknar faktiskgt min syster nu :( hon är i turkiet och kommer hem på torsdag.... "/
SEN träffade jag chicca med, vi tog en del foton, hahhahaha säger jag, du är en fin filur du !

HOLY macaroni som jag säger, så har jag endå hunnit med och räffa många människor denna dag, och till och med pluggat LITE !!!
det är framsteg i min lilla värld !


♣ Paulizhh

i keep on smiling just for you..

Kommentarer
Postat av: c h i c c a

grymt kul med dig ida!!:D

btw , körde ditt sätt med oboyen imorse! FY FARAO va goooott!:D

2009-05-26 @ 15:02:17
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0