kossa



♣ Joh jag vet, en mycket dålig uppdatering eller hur det stavas ^
men helgen vart grym !
tack allihopa även om det blev lite konstigt och skrämmande ^

tävlade i dag med gympan ! mitt fina lag kom tvåa så vi fick en mycket fin medalj =)
fast min fot kan köra upp sig i rumpan ! stuckade den på exakt alla matt varven till och med när vi körde exhoppet !
TOATELY FAIL ^ haha
och nu har pappa och anna och  Z kommit hem !!
så nu slipper jag sova ensam och städa huset och allt !
fast mega apa mys när ni folk va här =)
men nu skall jag ner till mina familj och käka lite och umgås lite !
eller nått !
sorry för jag ej har skrivit :P men häääär kom det ännu engång ^ haha

♣ Paulizhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0