två... ?





♣ vaktmästarna fick borra i skåpet för att ta ut mina nycklar ! LYCKAT PAULINA LYCKAT ^
men slapp konditionstestet !!! =) men kommer endå få göra det sen -.-
stack sedan och hämtade brodern min som just nu kollar på tv !
jag känner mig taskig... för här sitter jag vid datan och borde plugga, men igentligen kan jag leka med min BRODER som kanske kan älska mig lite till om jag väl leker med honom.. men nej du det går jue inte.. :/
HAR MEGA APA MKT I SKOLAN NU !!
jag tror jag kommer DÖ !!!
skall plugga IKVÄLL med victor äcklet :) mihihihih !!

♣ Paulizhh


Kommentarer
Postat av: cristina

å fyfan! EN paulina räcker!:D <33

2009-05-11 @ 17:05:04
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0