singing in the rumpa !

 

♣ ohja !
bion vart la bra, eller asså jag fattade inte så mycket av den på det sättet, så simon och david fick typ beräta lite ! =)
OCH rockshowen ! hahahhahahaahah säger jag bara !! usch och fy och bläää, har aldrig sjungit för publik, har inte ens sjungit för min pappa  ^ så står man där och typ sjunger för ingen aninig hur många som går på vår skola men JÄVLAR annama vad min mun darrade !!
men jajajajajajajaajja !!

ASSÅ fanny min älskade vän är bara för bäst ! har tränigsverk i magen nu tack vare allt skratt i går, gud jag höll på att pissa på mig !!! hahhahahha du och jag lille du ! <3  hahha victor och simon och dem fattade nog inte våra skämt xD för dem skrattade nog mer åt oss än med oss xD hahaha
tack fanny !<3
och tack david för igår :)

♣ Paulizhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0