SCREAM !!!!




 
♣ aaaaah !!!!!!!!!
vrf SKA människor vara så jävla grymma mot varandra ?
USSCH !! MÄNNISKOR ÄR HEMSKA !!
jag ska byta ut mig till en fågel, göra en plastik operation så jag slipper se mig själv som en människa, bara tanken på en människa får mig att vilja slå, slå nått hårt ! RIKTIGT HÅRT !
JAG OGILLAR MÄNNISKOR helt enkelt när det är såhär !
okej visst, jag tycker om människor, det gör jag ! men just nu tycker jag inte om människor som håller på och är stor i käften. saborterar sårar och allt ONT en människa kan göra !!
TA ER I RUMPAN !!

MIN dag har gått bajs med, allt går just nu bajs -.- BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS !!!!!!!!!!
det är min otur vecka och otur dag, denna dag !!!!

NEJ usch upp med humöret, slutta sitta deppa och lyssna på hård musik ! gå in på Z rum och slå i boxningspåsen så hjälper det !!!

IKVÄLL ska jag kolla på modevisning med min puttesnutte victor :)
modevisning på sture klockan 5 eller 7 ! =)
det blir najs ! så ska sova nu, eller lägga ifrån mig min ilska och ta på mig min glada min !

OCH JAG HOPPAS det blir båt ikv ! :)

♣ Paulizhh


Kommentarer
Postat av: c h i c c a.

okej jag e pucko!:D

vart ligger det?:P<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-20 @ 17:28:59
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0