kall mjööölk !



♣ liksom jag är bara för på bäst humör i dag !
eller nått i den snygga stilen !
ikv är det bio ! nananannanananana !!
nej men det är najs, men det är mindre bajs i mon när vi ska ha rockshowen..  för den kan köra sig själv i röven ! för vi fick inte öva i dag ! liksom hmmmmmmmmmmmmmmm najs ! NOT !!!
iallafall, måste städa rummet nu lite innan lillafanny kommer till mig, och duscha kroppen skall jag med ta och göra, för det behövs !! njaaaaaaaaaaa, men skönt att duscha i kallt ! LÖVE IT !

typ om man har tränat och är mega varm och skönt svettig, så hoppar man in i en kall dusch !! det finns inget bättre !
eller joh !!!!!!!!!!!! att dricka ett MEGA kall mjölk i ett glas efter träningen !! åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vill ha det i mörkret hos mig !:P ha

♣ Paulizhh

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv; uusch neej men tack ändå =) hihihih <3

2009-05-14 @ 23:56:31
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: c h i c c a.

erkänn!!!! mjölk eftrer träningen är det bästa som finns! haha trodde jag var ensam om det:P<33<3

2009-05-16 @ 21:14:09
URL: http://cristinasavina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, i ett glas.

hur brukar du annars dricka din mjölk?

ur paketet möjligen...

2009-05-17 @ 16:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0