Jag rida?



òhjaaaaaaaaaaaa,
idag red man på en lisvlevande häst ! och JAG ägde !!
min häst fes en jädra massa, men man måste väll släppa sig ibland ^ haha
så det vart en redigt kul dag ! hitils, för nu skall man börja plugga en massa skit som kan dränka sig själv !!!!!!!!!!!!
BAAAAAAAJS OCH FISAR PÅ DET !!!
vi hade typ ingen skola i dag, vår klass asså.. det va först mentors grejen, sen musik, och sen stack vi till mickedala eller hur det stavas och red på HÄSTARNA !!
jag hoppas jag kommer få bilder av cristina sen, tycker synd om henne :( hon tål inte hästar så hon kunde inte rida ^ haha
nej nu ska jag laga någon smarrig mat, har inte ä'tit :( och är hungrig ^ sen är det bara att somna i sina skolböcker -,-!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0