HELO SNYGG MUN BILD xD ha



♣ ÅH underbarra människor i min omgivning !
ni är helt okej, eller nej ni är underbara !!!
skulle till tandläkaren i dag, och fick låna moppen av den underbara simon, så jag och fanny drog oss dit, sen så SATTA sig fanny på simons moppe så den välte, så bronshandtaget gick av på mitten !!
 FÖRLÅT SIMON !! eller jag sa till fanny att inte sätta sig på moppen för den kommer välta.. men ah FANNY TROELL är jue som hon är, hon är underbar fast klumpig liten prick :P
hahah du är älskad !
och just det, victor tack för du är en bra bästis!

och i mon skall man på bio med: mig själv,fanny,simon,david,victor,nelli !! ÄNGLAR OCH DEMONER !
holy macakaroni !! mihihih
och i helgen skall jag typ se på motorsågsmasaken med en fin prick ! och jag kommer jue inte vara lite rädd ! nej då jag kommer varea MEGA APA HOLY SHIIIT rädd ! typ :P !!!!!
MEN jag kommer nog överleva, fast kommer hoppa i sängen eller soffan eller vart vi nu kommer kolla !!!
så va berädd på att skratta hörru :D
hahahhaa !!

♣ Paulizhh


Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sv: jjoodåå ! då vet man när du lagt upp inlägg och sånt :) pleazzzzzze ?

2009-05-13 @ 22:26:50
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0