fanny !

TAAAAAAACk fanny för denna underbara daaag !
du är grym !
vaknade tidgt i dag, kunde inte sova :O helt otroligt typ..  men men, så gick ut och solade, sen åkte jag till fanny och vi käkade mumma glass och solade ! sen stack vi ner tll frösakull och låg där med våran läsk och gottigotti snacks !
underbar dag, och nu skall jag hoppa in i duschen för en viss persson behöver mig ! för jag är så otroligt bra ! mihihi
så snabbt fixa mig, jag skulle typ ta med mig min data, så den hänger på liksom feting najs YAO :P
mihiihih !!
pusshej alla min folk ! :P

 älskar dig ! hahaa

Kommentarer
Postat av: cassandra

nämen taack detsamma :)

2009-05-02 @ 19:17:41
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: fanny

HUR FAN FICK DU TAG I DEN BILDEN ???????

2009-05-03 @ 00:49:22
Postat av: FANNY

taaabooortdeeeenN!!!!:)

2009-05-03 @ 00:49:59
Postat av: Linda - My world, my style

:) allt bra med dig?

2009-05-03 @ 00:54:36
URL: http://niilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0