den som skriker får aldrig veta !



en gammal bild !

♣ HOLY MACARONI !!
jag är och städar på mitt rum nu.. usch det går dock ej nått vidare ! men jagh måste skynda mig nu ! för liksom min syster kommer och hämta mig om 1 timme !!!!! och liksom då skall vi först in till stan och köpa hennes skor -.- sen skall vi ha uppvisning i högskolehallen !! kom och kolla om ni vill det börjar klockan 2 !!
hahahahah jag suger på en sak, men det berättar jag inte här, för en person som kanske läser min blogg får inte se ! (A) haha
nu blev ni nyfikna va !!??
nej usch nu skall jag städa rummet klart -.- men kommer endå inte hinna, så skiter typ i det ^ hahah !
OCH VICTOR om du ser detta !! smsa mig då för det går inte ringa till min mobil , behöver snacka med dig !! :)

och jah just det !! hahhahhaahhahahah kaniner får inte vistat i detta område ! hahaha !
fanny <3

♣ Paulizhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0