känsliga tittare kollar bort ! typ haha





♣Ohyes!!
SM i helgen, MÄKTIGT kan jag säga !
men saknade en person...
men en mycket fin stund med mina f2:are !!
och jaaah, så klumpig som jag är.. mitt namn är jue paulina. så trillade jag med cyklen och har fått världens köttsår på benet (Y)
men mumms vad härligt på det asså ! not...
esset skjusade mig och jag vet inte rikigt vad som hände men helt plötsligt gleed jag på assfalten och hade skrapsår på benet, ställde mig direkt upp och frågade om esset va bra och kollade på cyklen, sen märkte jag dock mitt sår !! mkt fräsch, men brydde mig inte så mkt !! hha
dock fick livräddarna ta hand om mitt snygga ben !!! ÅÅÅÅÅÅH jag avgudar den livräddaren, rikitgt go och en käpme grabb han ! haha

och i dag har jag SMÄRTA så det bara skricker om det :(
skit säger jag... jag som skulle träna på gym typ varje dag i 2 veckor !!!!!!!!!
det kan jue typ ta sig själv i väggen och slänga sig rikigt hårt !!
JAAAAAH !!!

♣ Paulizhh

när jag blir stor ska jag bli superman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0