det skulle du allt vilja va



♣ibland undarar jag hur det skulle vara att ha en tviling som  liknade mig mega mycket !?
hur skulle detta gå till..
skulle dock tycka synd om svenska folket hahha ! men men
JIHA !!! i mon blir det liseberg och sen nana hos simons broder med simon och max och sen SHOPPA i göteborg ! så underbart bra ! ¨
och igår somnade jag inte föräns vid kanske 4 ! :O
så är en aning trött och jag måste plocka undan på mitt underbara fina rum som är fullt med kläder !
men vem pallar det när man är skadad !? hahha jag skyller på det, för det känns verkeligen som om jag är handikappad ! okej inte ordagrant handekappad men typ hjälplös !
så eh HJÄLP mig någon att städa mitt rum !?
HAHHAHAHHAHAHHAAHAHAAH !!!!
värsta lilla killen på America's funniest home videos !
fy vad rolig !
mumms på det programet assså ! hahaa

♣Paulizhh

den som inte visste, visste inget heller

Kommentarer
Postat av: c h i c c a & j u l i a.

hah ajg vet, den ba flyger!:D

jag kan, jag vill, jag ska:D

2009-06-03 @ 16:56:05
URL: http://blogggis.blogg.se/
Postat av: cassandra

sv; jo men det ska nog gå bra ska du se :) hihi <3

2009-06-03 @ 19:56:18
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0