YA TE VOLIM !

bilden är tillägnad till en viss bra persson !!


♣ jag vet ! okej jag vet det, det är bara att erkänna det, ni ÄLSKAR min bilder !!! inte olagligt att tycka om dem som tur är !
iallafall, Skolan typ sööög !!!
sen stacka jag till min efterlängtade mormor och morfar ! dem är i sverige ( skrev svergie i början.. kan inte stava det :O ) och jag är överlycklig ! =)
underbara underbara PADA !!
solade och fick en massa fina saker av dessa underbara människor ! ya te volim !

JAG HAR FÅTT BONNABRÄNNA på handleden :O av mina sexiga armband ! det är ett mirakel ! kan jue liksom slippa ha armband nu ! WIHOOO ! billigt och bra är en bra sak ! (typ)
och ska snart dra och träna ! och i morgon skall vi ha origentering i vilshärad !! hahahahha HEJ och välkommen PAULINA NILSSON till en väldigt lost hjärna som inte kommer fatta en karta och springa bort som en stucken gris och typ stå och krama ett stort träd och hoppas att någon hittar mig !!!!!!
om ni ser någon som kramar ett träd ! ta det lungt det är inget farligt ! det är bara jag :)

ÅH JA jag vill till göreborg ! skulle dit med syrran och maja !!! men en annan persson som skulle hänga med mig dissade mig, så känner mig väldigt okompis med någon :P eller nått sådan stil !
Nu skall jag dra mig till en ostämd gitarr och försöka sjunga !!

♣ Paulizhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0