scream



♣ Sitter och kollar på harry potter och sappar till Ballar av stål !  =)
igentligen tänkte jag berätta den dära om min pappa och mig och juce packetet, men det ärsåhär att jag har glömmt det  ! förlåt gott folk, om jag kommer på det så lovar jag att skriva om det !!

varit ute nästan hela dagen och solat och brottats med min broder ! åh jag älskar att leka med Z, fast det är väldigt ansträngande ! ho ho..

i mon är det skola, och jag orkar verkeligen inte gå upp... !
HAHAHAHHAAHAH
asså jag sitter och ler åt ballar av stål ! fy fan vad det äger :D hahhahahaa !
åh gud ! :P ha

♣ Paulizhh

Kommentarer
Postat av: chicca

AWESOME bild paulizhh!:D du har så sköna bilder din lille buddha!(:<3

2009-04-15 @ 22:25:30
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0