Tjena fläsket, står du är och steker ?

en otroligt snyg bild på mig när jag var elvis
i skolan på sunedagen !


♣ vaknade upp tack vare en bra människa som ringde och ville låna moppen !
varsegoood ! =)
så nu sitter jag här och *gääsp* ah och gäspar och tårarna rinner tack vare den store gäspen..

klockan 7 ikväll ska man till kattis som fyller 18 år och ha maskerad ! och man skall klä ut sig på nått som börjar på sin egna bokstav i ditt namn ! alltså
P !  och jag tänkte vara : Presley, Elvis Presley ! mihihihi ^
så smeeeck det kommer bli, kommer se otroligt snygg ut ! jag kommer till och med ha en
SNOPP !!! 
ojojoj, men aja får se om det blir roligt !

♣ Paulizhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0