Skillsen



♣ OHJA !!
dagen började typ dåligt. va på seg humör och segade runt i skolan möörka korridårer..
men men, sen vart man på bra humör när man fick backa bullar ! MUMMA blev dem ! ska nog gå och hämta dem nu, dem ligger i moppen asså.. orkade inte ta in dem, för när jag kom in igenom dörren pissade jag nästan på mig !
helt otorligt att jag alltid lykas gå på toa precis så att jag inte kissar i braxorna :*

På projekttiden skulle jagigentligen jobba  med ett musik arbete med ROBBAN, men icke sa jag, ist så frågade min underbara KALLE om jag ville sjunga medans han spelade, och vi ägde som ett grymt tem ! har låten på datan nu..
men den sparar vi till skolavslutningen OM jag har skrivot klart låt texten och om jag vågar.. fy katten vad jag kommer bli rörd i hela ansiktet och darra på rösten ! men det fixar sig OM jag ska sjunge =)
Sitter och vänta på att noemi skall ringa, för vi skall som alltid äta glass, fast på italienska glassbaren ! mumma !
sen klockan 6 typ ska vi till sture på öppethus ! och sen måste jag typ hem och packa som en gris, för i mon bär det av till LUND och tävla JSM med tjejerna ! GOOD LUCK :D

♣ Paulizhh

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är sööt ! Hiihihiihihih

2009-04-23 @ 19:56:49
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; tackar^ hehe :)

2009-04-23 @ 21:05:54
URL: http://sandraspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0