Mobboffer



♣ Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
nu äntligen, WOHO säger jag !!!
jag har fått en spiral som töjer örat ! tack carro♥ !!

precis duschat och känner mig allmänt trött !
oj shit jag är ofta trött nu för tiden. men lovet håller på att ta slut ! hur ska detta kunna gå i mitt liv, jag som älskar lov ! fast om jag ska vara ärlig så saknar jag skola, asså inte själva lektionerna, eller joh dem med, fast kanske inte när vi ska jobba -.- det kan jue typ ta sig i RÖVEN eller någon annan stans ! det bestämmer du själv !
 
men det kommer inte vara lika kul i skolan nu min bästa vän är borta ?
vrf skulle du åka bort nu när man typ behöver dig liksom !?

Men nu kanske jag kommer få något gjort i skolan, för det brukar jag jue inte få när man sitter gämte dig ! jaja =) jag kommer överleva !
just nu tänkte jag sätta på mig en mysig pyamas och sätta på tv och äta upp mitt påskgodis och låta ljusen stå och värma upp mitt rum ! så det låter mysigt det =)

♣ Paulizhh

Kommentarer
Postat av: chicca

detta tycker chicca med! men hon kan också tycka att paulina ska sluta va så himla söt!!

Med vänliga häälsningar. chicca(:

2009-04-13 @ 10:10:22
URL: http://cristinasavina.blogg.se/
Postat av: chicca

PULIAN PRUTT!!hahah:D

2009-04-13 @ 16:33:01
URL: http://cristinasavina.blogg.se/
Postat av: chicca

pAulian*

2009-04-13 @ 16:33:20
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0