GLAD !



♣ JAG KOM IN PÅ DANSLINJEN !!!!
jag är gött mumma aaah glaaaaaad !!
ohjes detta ska vi fira ! noemi ! fy fan vad vi ska fira !
grattis till er alla som kom in ! :) gött kämpat ! nu är det bara att fortsätta kämpa så är det lungt !

kom precis hem från skolan ! lamt med annars så =)
ska plugga nu ! och göra klart svenskan och engelska, och jag hoppas jag kommer klara det !
åh fan, har prov i hemkunskapen i mon med.. men glömde böckerna -.-
det sög jue inte lite det nej !
träningen börjar vid sju, och liksom ett prigram som jag vill se är då ! och liksom skit med.på roomservic, och jag ville se det ! för det är Dregen som skall vara med ! och han är så cooooooool !
jaja =)

♣ Paulizhh

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS :D:D <3

2009-04-15 @ 17:21:14
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: charlotte

Sötan:D va har du för kamera förresten?:D <3

2009-04-19 @ 14:03:22
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0