Fri



♣ hemma från origenteringen nu !
cyklade dit med eve,siri,hannes,anton och johan ! kul :)
men mindre kul när vi väl skulle börja springa ! det började med en olycka ! jag,eve och siri sprang på någonled som ledde oss fel xD men helt plötsligt hör man en smäll och där ser man siri ligga på marken med sprucken läpp och hjärnskakning ! hon hade sprungit in i ett träd som jag och eve hade dukat för, men hon hade typ kollat ner i marken när den kom xD
så fick gå tbx och börja om, men eve och jag gick endå vilse xD men sen kom några killar och vi orgienterade med dem !
det gick strålande !

NU längtar jag tills ikv ! jiha det komer typ äga :D:D:D:D:D:

nu skall jag duscha och typ kanske sova och typ äta !! det låter strålande !

♣ Paulizhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0