börja



♣ okej visst,VISST jag erkänner.. JAG ÄR SJUK !
har feber och håller på att svimma stup i kvarten..
MEn jag lever som tur är.. eller ah kanske inte det. men men
var i stan med max och victor i går, jag HATAR ATT SHOPPA ! åh gud, inte kul alls.. eller joh visst, shoppa åt dessa filurer är alltid lika trevligt, men att leta kläder till mig, kan man stoppa upp fingrar i någons röv, så hårt att det suger !
MEN nästa vecka smällar jag till och köper min efterlängtade longboard !! MUMMA på det säger jag minsann !

Dagens tråkigaste dag i dag eller vad !
jag är ARG !! och SJUK !! kan det SUGA mer eller ?
NEJ det kan jue inte det !
skolan va välla inte så roligt ! Pia märkte att jag hade feber och orkade inte gå hem.. men sen när vi skulle städa skolan stack jag hem !! hihi busigt !

nu tänkte jag sova och kanske knarka............................................................OBOY !!

släpp min hjärna, jag orkar inte att du håller i den längre !?
STARTA OM ! och kämpa är en bra plan jag har.. men problemet är att jag inte har själva viljan så mycket som jag skulle vilja ha viljan !!!
ÅH ARG !!!!

♣ Paulizhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0