äntligen !



♣ klart man är på topp när allt är på topp !?
eller vad säger ni gott folk !?
skolan i dag, soft endå men tråkigt att helgen va över !
men har studie dag i mon, så ska väll typ kanske vara med folket ikväll, jag får väll se vad det är som händer denna måndag ! efter skolan va jag i stan med victor och max. tack för den roliga stunden =)
och du, victor kommihåg att jag är en underbar vän som betalar när du är fattig ! :)

förlåt för mina bilder...
men ni får leva med att det är för det mästa jag som är på bilderna.. men men ! =)
och jag ÄLSKAR baggy ! MUMMA på hööööööööööög nivå på det =)

♣ Paulizhh


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHA, ASÅÅÅ PAULINA DU ÄR TRÖÖÖG ! :P Det stod analklåda i första inlägget och ANKLÅDA i andra så du hade rätt x) herregud sötnos <3<3

2009-04-22 @ 07:45:56
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0