wooohooo



dagens händelser har varit fina !
vaknade upp och segade som en sengångare !
sen kom bullen och vi stack ner till tylösand och träffade max, va på stranden och max och bullen badade, ville med bada men får inte för mitt skit ben !!!
sen hade dem lite kul i sanden som jag har spelat in xD
sen stack vi hem till bullen och han och jag kollade på GREASE !
åh mumms det filmen äger din köööörv !!
sen stack vi och spelade streethockey med boysen fast dock inte jag, men kollade på =)
sen cyklae jag hem till victor och hämtade mina skolfoton som jag hade glömt och gick sedan ut och snackade med fanny !
åh gumman min du är bara för fin du !<3

sen nu sitter jag hemma i min soffa och vill gå till sängen, men den får banne mig vänta för här har benen somnat, och jag tror jag låter dem sova lite till innan jag väcker dem så att dem får dansa mig till sängen =)
tralalalalla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0