ojdå !



♣ Tralalala lilla molntuss !
SKOLA seeeeeeeeeeeeg som en typ seg falukööörv !
sen cykla in till stan med helga, mysigt, leta skor i varenda lilla skoaffär, och nej inte i mataffärer !!
hittade inte en sko eller joh hittade en sko men inte två av samma par ! jobbigt läge där asså..
men men !
hittade ett par öronhänge eller heter det örhänge ?
i allafall ! nu vet jag hur jag ska hälsa när jag har ett par sol brillor på ! ohja du kommer smälla av av charmighet ;)
så sexigt !
Sen efter staden skulle man cykla hem med !! ohherrgud.. min kondis springer jue till månen !
SHOPS så va den redan där efter typ en meter, men jag klarade det, med mycket svår andningsnöd och blåst i ansiktet och typ avlidande halvliggande på cyklen så KLARADE jag det !
så nu sitter jag här i min fina GRÖNA soffa, dock är den väldg nersutten av alla filurer som brukar vara här.. och dock min pappa, men det tar vi i ett annat inlägg !
men mysig är den banne mig !
så ska nog ligga är och kolla film med lille PIDD och äta popcorn. MUMS !

SNART SLUTAR JAG SKOLAN !
jag HIPPELIHOPPA typ av glädjis !
WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
typ sådära ja !
simma lungt i vågorna nu people !
och glöm inte att : think out side the box !

♣ Paulizhh


Kommentarer
Postat av: c h i c c a.

haha, aa eller hur!:D

2009-06-08 @ 20:24:45
URL: http://cristinasavina.blogg.se/
Postat av: cassandra

sööötnos :)

2009-06-09 @ 18:46:28
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0