underbaaaaart !



♣ nu ere så hära.. att jag har skaffat en n y blogg !
men kommer skriva i denna med liksom !
fast i den andra kommer det mäst vara bilder och rolga funderingar jag har..

hm jaah du så om ni vill veta komentera och så säger jag va den heter ;)

sitter just nu i min fina hängamatta med filt underhuvudet och jag ser allt i rött !
hahaha lite coolt va !?
mmh just det !
så snart skall man cykla ner till möllegård och äta sig en fin mumsig glass !
oh i like it !
och just nu tittar jag ut eller ah för typ en halv sekund sen till min studsmatta och känner att jag bara vill jumpa på den !
men självklart så kan jag typ inte det med mitt äckliga ben som jag haaaaaaaaaaaaaaar !!!
inte lite damp nej !
och jiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa
om 6 dagar åker jag till spanien i 2 veckor, sen ensam hemma i en vecka och sen veckan där efter då jag har varit ensam hemma åker jag till juggoslavien i 2 veckor !!
så liksom kommer inte träffa mina kära underbara vänner på ett bra tag :(
BUHUHUUUUHUHHU !!
men i LÖVE it ! mihihih

♣ Paulizhh

Kommentarer
Postat av: Elin

tack för kommentaren, skönt att veta att man inte är ensam om känslan :) kram

2009-06-14 @ 15:42:37
URL: http://elingonzalez.devote.se
Postat av: c h i c c a.

jätte fin bild paulinus!!:)<3

2009-06-14 @ 20:18:10
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0