skolavslutning..



kan inte fatta det.. det är nu,idag om någon timme min klass kommer splittras.. hur fan kan detta hända..?!
kommer ihåg när man gick i 6:an och bara längtade tills man va störst på skolan och sluta på skolan och börja på gymnasie.. men tiden har gått FÖR fort.. men endå så sakta.. hmm en fundersam tanke där jah ! men liksom nej!!!
okej man kommer hålla kontakten men inte med alla, och det kommer bli mycket tragskt.. :(

visst det kommer ÄGA att börja på ny skola och träffa nytt folk och få en ny klass.. men denna klassen har man gått med i 4 år, och det har varit upp och ner i klassen men vi har endå klarat det.. och vissa av bfolket har jag kännt sen dagis och nu kommer man inte träffas varje dag som man nu har gjort i 4 år.. USCH hemsk tanke men endå en jävligt rolig tanke !
ser fram emot tills ikv när det är vår sista stund med klassen och på hallägra.. !! holy shiit ! och betygen kommer man med få ikv, OPS kommer nog ha sänkt mig i ett antal ämnen... men jaja ! sånt är livet !
nu har man ett FET sommarlov framför en och det sommarlovet kommer äga ! har e JÄDRANS massa planer som jag ska göra.. men dock tror jag inte attt jag kommer hinna göra alla.. men ddet ska jag banne mig göra ! JAG HAR VILJAN !

men nu skall jag nog ta mig ett snuppa sovande så jag orkar fixa mig sen med min fina helga !
och i mon tar min syster studenten ! holy shiit kan ej fatta det !! :(

nej nu ska jag inte vara med ledssen det kommer endå komma tårar ikv !! hahah :P
men jaja ! hare gött mitt fina folk som ORKADE läsa hela mitt deprimerande medelande :P haha

♣ Paulizhh

Kommentarer
Postat av: c h i c c a.

läste det lite väl sent men fint skrivet, samma känslor:)

vi ska hålla kontakten:)<3

2009-07-08 @ 19:02:38
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0