grislever...?



okej nu är det såhära att jag och noemi tycker vi har ett problem !
vi skall sjunga på min systers student men jag eller ah vi vet inte rikigt vilken låt vi ska sjunga....
så ni får gjärna med GLÄDJE att säga någon som vi kan slå oss ro med och sjunga !?

usch igentligen har jag mycket att göra innan skolan slutar.. men jag menar usch fy och blä ! kan göra det en annan gång ! typ^hha
och i morgon kommer jag nog ha ont som satan !?
jag tror helga kommer veta vrf ! men vi får se hur det blir med det om vi verkeligen vågar göra det som vi har tänkt oss att göra.. men VI ÄR SUPERMÄN så liksom vrf skulle vi inte !?

oh det äger att jag slipper springa vårtrampet med skolan med mitt osnygga ben, men jag ska dock plocka blommor och duka till kvällen som vi skall ha sen med alla 9:or !
så det kommer bli mys ! dock hoppas jag med allt att det kommer bli fint väder när vi slutar ! :O

åh jag blev sugen på myssli nu !!!!!!!!!!
prutt hej lever pastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0